Welcome! Sign in to access your account. New user?
ADULT: OFF HOME DIRECTORY SEARCH RANDOM POLL MAKE A POLL

Got Skillz?

Looking for the old results?
Well?

Can you raise one eyebrow at a time?

26% (7) No
19% (5) Yes, only the left eyebrow
11% (3) Yes, only the right eyebrow
42% (11) Yes, both seperately

26 voters have answered this question.

Can you wink with both eyes?

76% (20) Yes
11% (3) No, just the left eyelid
0% (0) No, just the right eyelid
11% (3) Not at all!

26 voters have answered this question.

Can you touch the tip of your thumb to your wrist?

76% (20) Nope
0% (0) Yes, left thumb
0% (0) Yes, right thumb
23% (6) Yes, both!

26 voters have answered this question.

Can you do a backflip on flat ground?

15% (4) Yes
84% (22) No

26 voters have answered this question.

Can you ollie (jump) a skateboard?

23% (6) Yes
76% (20) No

26 voters have answered this question.

Can you touch your tongue to your nose?

34% (9) Hell yeah
65% (17) Not even close

26 voters have answered this question.

Can you do a handstand for more than 5 seconds?

36% (9) Yep
16% (4) Yes, with one hand!
48% (12) No way

25 voters have answered this question.

What's the most stairs you can jump up in one giant step?

4% (1) 2
20% (5) 3
32% (8) 4
20% (5) 5
4% (1) 6
4% (1) 7
16% (4) 8

25 voters have answered this question.

Can you open a can of soda with your mouth?

46% (12) Yep, all the time
53% (14) How the hell?

26 voters have answered this question.

Can you ride a bike without using your hands for at least 10 seconds?

65% (17) Yes, easily
34% (9) No, when I try I usually end up hospitalized...

26 voters have answered this question.

Can you juggle 3 objects for at least 10 seconds or so?

36% (9) Yes
64% (16) No

25 voters have answered this question.

Can you do a decent cartwheel?

56% (14) Yes
44% (11) Uh... not really

25 voters have answered this question.

Can you jump and spin at least 1.5 rotations in midair?

50% (13) Yes
50% (13) No

26 voters have answered this question.

Do you consider yourself to be a sharpshooter at rubberband flicking/slinging?

34% (9) You know it
65% (17) Not quite

26 voters have answered this question.

Are you good at climbing trees?

65% (17) Yes
34% (9) No, too hard to grip

26 voters have answered this question.

Can you blow a bubblegum bubble nearly the size of your head?

42% (11) Yeah, and afterwards wasn't pretty
57% (15) Nah, need more practice

26 voters have answered this question.

Can you do ear-piercingly loud whistles (wolf whistles)?

3% (1) Yes, with one finger from each hand
0% (0) Yes, with a finger and thumb
23% (6) Yes, with no hands! W00T!
73% (19) No, it's hard as hell

26 voters have answered this question.

Hell, can you even whistle regularly?

60% (15) Of course!
40% (10) ...uh... err... next question please?

25 voters have answered this question.

Can you pop a wheelie on a bicycle?

40% (10) Yes, with hands on the handlebars
4% (1) Yes, with no hands!
56% (14) No

25 voters have answered this question.

Can you burp on command (given a moment to prepare)?

50% (13) Yep
50% (13) Nope

26 voters have answered this question.

Can you run down stairs 2 steps at a time? (running, not walking)

46% (12) Yes
23% (6) Yeah, and I tripped one time
30% (8) No, sounds kinda dangerous

26 voters have answered this question.

Can you do that, uh... springy thing? You know, you lie on your back, and... like... scrunch up, and kick both legs into the air and make yourself upright in midair, and land on your feet? It's in some karate movies...

26% (7) Yes
61% (16) No, can't do it
11% (3) What the %#$& are you talking about?!

26 voters have answered this question.

Can you do any coin disappearing tricks, and have you actually made someone say "How did you do that?" with one?

34% (9) Yeah, I love fooling stupid people with those
65% (17) No... gotta go look some up on the net

26 voters have answered this question.

Can you kill a houseflies by flicking them after slowly creeping up on them?

40% (10) Yep, and they deserved it
60% (15) I think I'll stick with my swatter, thanks.

25 voters have answered this question.

How about smashing soda/beer cans on a table with your forehead?

11% (3) Yeah, I've done that
57% (15) Nope
30% (8) No, but I saw someone do it

26 voters have answered this question.

Can you reach your toes when stretching?

88% (23) Yeah, I thought that was a given
11% (3) No (you're not alone :D)

26 voters have answered this question.

Can you even use chopsticks?!

61% (16) Yeah I'm alright
7% (2) Duh, I'm asian
30% (8) No, I hate those things!

26 voters have answered this question.

Can you spin a basketball on your finger for at least a few seconds?

76% (19) Yeppers
24% (6) Nopers

25 voters have answered this question.

Can you flare (widen) your nostrils on command?

76% (20) Yes
23% (6) No

26 voters have answered this question.

Have you ever held your breath for over a minute underwater?

65% (17) Yes, I could do it anytime
34% (9) No, too painful

26 voters have answered this question.

Can you type at 60 words per minute or faster?

61% (16) Hell yes
15% (4) En Oh
23% (6) I'm not sure, need to take a test

26 voters have answered this question.

Can you make fart noises with your ear and palm?

20% (5) Yes, haha
79% (19) WTF?

24 voters have answered this question.

Can you eat insanely spicy foods that most people can't touch?

33% (8) Yes, I love it
66% (16) No, I'd burn my tongue

24 voters have answered this question.

Can you do any cool dives?

37% (9) Front flip dive
25% (6) Back dive
20% (5) Forward facing back dive
29% (7) Some crazy corkscrew thingy
45% (11) Other
37% (9) I don't swim/suck at diving

24 voters have answered this question.

Can you wiggle your ears? No not with your hands...

30% (8) Yeah, piece of cake
69% (18) How the f...!?

26 voters have answered this question.

Can you touch type without looking at the keyboard?

53% (14) Yes, well
34% (9) I only need to look at the keyboard once in a while
11% (3) No, I type funny

26 voters have answered this question.

Can you hack into other people's computers?

12% (3) Yes, I have nothing better to do than ruin other people's hard work
87% (21) No, I have a life

24 voters have answered this question.

Can you throw a boomerang and make it fly back to you?

76% (19) Never tried
16% (4) Yes
8% (2) No

25 voters have answered this question.

Can you successfully drive a car with a stick shift?

65% (17) I never drove a car with a stick
23% (6) Yeah I can
11% (3) No, too freaking confusing

26 voters have answered this question.

Can you play an instrument really well? (pick the one you're best at)

26% (7) No, I don't play instruments
15% (4) Guitar
3% (1) Drum set
15% (4) Piano/keyboard
7% (2) I sing
3% (1) Trumpet
3% (1) Sax
3% (1) Flute
0% (0) Clarinet
0% (0) Violin
0% (0) Steel drums, mon!
19% (5) Other

26 voters have answered this question.

Can you chug an entire 10+ ounce drink without stopping?

23% (6) Yeah
11% (3) I can chug twice that
34% (9) Probably if I tried hard
30% (8) I don't think so

26 voters have answered this question.

New Yorkers: do you know how to bend metrocards to get free subway rides?

88% (16) No, and I don't know what the hell you're talking about...
0% (0) No, heard of it though
11% (2) Yes! It's the best thing ever

18 voters have answered this question.

Can you make a decent sand castle by hand?

56% (14) Yes
8% (2) No, the damn sand always crumbles
36% (9) No, never really tried

25 voters have answered this question.

Can you actually pronounce Tenochtitlan? (it doesn't quite sound how it's spelled)

40% (10) Yes, actaully
12% (3) Not a chance
48% (12) WTF is that? Is it edible?

25 voters have answered this question.

Can you do a convincing moonwalk? (walking backwards but bending/straightening the opposite legs so you look like you're walking forwards)

36% (9) Hell yeah
64% (16) Hell nah

25 voters have answered this question.

This poll was created on 2005-06-28 01:38:53 by ESB
Next Poll
Back to Category